Post by pilugpopefo on Feb 24, 2022 13:06:44 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ FZ9: Timeshift - Legacy of The Cold War ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ FZ9: Timeshift - Legacy of The Cold War IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser mer gull ▞▞▞
▞▞▞ FZ9: Timeshift - Legacy of The Cold War 2022 version ▞▞▞
flott spill bortsett fra at du må bruke data eller wifi for å spille det, noe som gjør det ikke kult. Vennligst gjør noe med det.
Kontrollene er veldig dårlige. Kontrollene skal være de samme som MC5. Autofotograferingsmodusen er kjedelig, og det er ingen mulighet for å deaktivere den.
Fint spill, men jeg sitter fast i kapittel 8 sjefen på kapittel 8 er veldig vanskelig til og med fikk meg til å slette spillet fordi jeg ikke klarer det kapittelet, men det er et fint spill
Det er noe galt. Blodet er for lavt, og det finnes ingen bedre alternativer for å spille bra
Beste skytespill, vi kan oppleve sakte film. fotografering i sakte film, gjør disse kombinasjonene den utmerket.kjempebra spill.men etter kapittel 6 sluttet spillet mitt å fungere. Plz fiks dette problemet og legg til flere våpen og funksjoner etter ditt ønske.
Dette er et veldig bra spill og fin grafisk .Jeg er også irriterende denne perlen. Det er et veldig bra spill, og jeg liker spillet også. Jeg husker dette spillet, så denne perlen er en veldig god perle.Fint spill, det er utfordrende, men når jeg logger på, avsluttes det bare, men når jeg logger på min andre acc fungerer det
jeg er seriøst lei av at singleplayer-mobilspill kun er online, beseirer formålet med å være et ENSPILLER-MOBILT-SPILL
et av om ikke det beste mobilspillet, det er enkelt å lære god historie flott grafikk og utfordrende 10/10
veldig dårlig viser alltid tidsavbrudd for tilkobling
Ikke bra spill fordi det tar lang tid å åpne 😡😡🤬🤬
Gjør det frakoblet
Flott grafikk flott spill fikk også zombie-modus også dette er det beste spillet noensinne mann det ser ut som det virkelige livet det er så kult
Å hei, jeg lastet ned dette spillet, og når jeg ser, er spillingen ganske dårlig, men jeg ville laste ned dette, så jeg prøver å laste ned. Du lurer på når jeg laster ned dette, jeg laster ned dette nå
Bike Race:Motorcycle Games Racing jhzj
Kapittel 2 nest siste oppdrag er stort sett umulig, jeg har prøvd så mange ganger at du ikke klarer dette oppdraget siden du kun er utstyrt med granater og jetpack
Jobber ikke
Appen fungerer ikke!!! IT fortsetter å spørre etter serverforespørsel??
Jeg spilte ikke et spill, men for vidoen vil jeg gi deg 3 stjerner
Legg til en helsebar slik at vi ikke dør, og annonser også en trusselvarsling mens jeg kjempet mot fienden jeg ble angrepet bakfra
Den starter ikke i det hele tatt
DETTE SPILLET ER IRGIVELSE HVER GANG JEG DREPER NOEN GI DEM EN ANDRE SJANSE TIL Å SKYTE PÅ MEG NÅR DET ER DØD FIKSER DETTE FØR JEG SLETTER DETTE SPILLET FORDI IKKE VET Å GJØRE SPILL PÅ RIKTIG MÅTE, OG HAR JEG KONTROLLERE DETTE SELV. T DØ
Bare nok et drittspill med dårlige kontroller, dårlig handling og grafikken som er bare bra
Kontroller er ikke bra, men gamer generelt bra
Flott konsept og veldig underholdende. MEN....fullføring av et kapittel gir ikke automatisk etterfølgelse til neste. I stedet må du oppgradere en hel myriade av "ferdigheter" for å komme videre. For å gjøre dette må du slipe deg gjennom endeløse utfordringer/kart, hvorav de fleste du allerede har erobret, for å tjene kamppoeng som låser opp "ferdigheter". Noen krever 100 000 poeng for å låse opp, men en enkelt utfordring vil gi deg magre 6000. Og det er 8 ferdigheter å låse opp. Fremdriften er for sakte.
Det er bra, men kontrollene er dårlige og spillingen er dårlig
Tok evigheter å laste den ned, til slutt var det verdt det
Dette er den beste 1ps jeg har spilt på mobil.. Kontroller er perfekt grafikk er flotte massevis av utfordrende etapper. Jeg er på den nest siste episoden, det blir tøft her.. Har spilt i over en måned har ikke slettet jeg skal VINN den.! 2 forslag ville vært kult om han kunne putte og tumle og bruke frie hender til å skyve slike dører opp.. Fantastisk spill gutter godt utført.. Spillere Hvis du laster ned, bruk pengene for uendelig energi verdt det hele dagen..Alt i alt et godt konsept med ekstremt langsomme tidsfysikk, og legg det til FPS-skyting og du får dette fantastiske spillet... Det eneste er når historien krever at du utfører repeterende oppdrag for å komme videre. Ellers er det en veldig bra en... Anbefales garantert, og en god kandidat til Redaktørens Valg-merket 👍
Spillet er kjempebra, men gi deg muligheten til å slå av sakte filmeffekten
Du fikset ikke feilen, rettet den ordentlig, plz
Det er et bra spill vi kan spille det hele dagen
mange feilkontroller fungerer ikke ordentlig
Fantastisk spill jeg elsket det, det er vanedannende. Kontrollene mens du sykler kan være litt bedre, men det er en fantastisk opplevelse... Fantastisk arbeid av utviklere..
Vennligst legg til kompatibilitet med Bluetooth-kontroller
Et spill som vil miste interessen din. Etter 1. nivå belaster alltid penger som en bustard. Dårlig spill noensinne.
spillet er kjempebra *rumpe* det er ikke kjempebra når du dør på ett treff
Grafikken og historien er bra, men etter å ha spilt for første scene blir det kjedelig at tiden går ned hver gang. Forslag til utviklere: 1. Vennligst legg til en slags forbruksmateriell eller gjenvinnbare timersorteringsting for spilleren å bruke timelapse manuelt. 2. I motsetning til andre spill er spilleren død bare i ett skudd, personlig blir det urettferdig etter å ha kommet til siste etappe og spilleren blir skutt og drept. Generelt Flott grafikk, fint spill og oppdater hvis mulig.